• امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

چه کسی می‌خواهد دوباره صندل‌ ژله‌ای بپوشد؟

  • کد خبر : 47424
  • 25 خرداد 1403 - 11:46
چه کسی می‌خواهد دوباره صندل‌ ژله‌ای بپوشد؟
ستاره‌های مشهور نشان دادند راه‌های زیادی برای پوشیدن صندل‌های ژله‌ای وجود دارد

چه کسی می‌خواهد دوباره صندل‌ ژله‌ای بپوشد؟

ستاره‌های مشهور نشان دادند راه‌های زیادی برای پوشیدن صندل‌های ژله‌ای وجود دارد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از ایندیپندت، صندل‌های پلاستیکی ژله‌ای شبیه صندل‌های تابستانی ناراحتی است که کمتر کسی خاطره خوشی از آن‌ دارد، اما وقتی با قیمت حدود ۹۰۰ دلار در نمایش مجموعه «د راو» (The Row) خودنمایی می‌کند و پای تیلور سوئیف دیده می‌شود برخی را به این فکر می‌اندازد که شاید دوباره امتحان کردنش ضرری نداشته باشد.

به همین دلیل، یکی از نویسندگان نشریه ووگ به این سبک تابستانی نگاه دوباره‌ای انداخت.

هانا جکسن در ووگ عربی نوشت: «ده سال پیش وارد یک لباس‌فروشی آمریکایی شدم و یک جفت صندل ژله‌ای پاشنه‌دار خریدم که از پلاستیک (PVC) شفاف و درخشان ساخته شده بود. کوتاه‌بینی من این واقعیت را در نظر نگرفت که پلاستیک واقعی علاوه بر گرمای هوا به تاول‌های زشت و دردناک منجر می‌شود. صندل‌ها نه‌تنها ناراحت بودند، بلکه نمی‌توانستم بفهمم چگونه آن‌ها را با دیگر لباس‌هایم هماهنگ کنم. به جرات می‌توانم بگویم که صندل‌های ژله‌ای‌ام به‌ندرت از کمد بیرون آمدند و از آن زمان به‌شدت مخالف خرید دوباره چیزی شبیه به آن‌ها بودم.»

کسن با دیدن جدیدترین مدل‌های کفش تخت ژله‌ای در تصمیمش تجدیدنظر کرد. او معتقد است تابستان امسال این کفش‌ها را همه‌جا خواهیم دید، البته مدتی است که با کمک تیلور سویفت، بلیک لایولی و جنیفر لارنس این صندل ژله‌ای راهش را به خیابان‌های شهر باز کرده است.

ستاره‌های مشهور (و البته طراحان سبک شخصی آن‌ها) نشان دادند راه‌های زیادی برای پوشیدن صندل‌های ژله‌ای وجود دارد. اوایل امسال، سوئیفت از جذابیت دهه هشتادی این کفش برای اکران ۱۹۸۹ (نسخه تیلور) استفاده کرد؛ او یک جفت صندل ژله‌ای صورتی را با تاپ سفید و شلوار جین پوشید. در سال ۲۰۲۱، لایولی صندل‌های قهوه‌ای‌اش را با یک سارافون تابستانی همراه کرد، و لارنس نیز در سال ۲۰۲۲ صندل‌های ژله‌ای صورتی‌اش را با شلوار جین و تی‌شرت پوشید.

مطالب خواندنی:  برای پاییز چه کاپشنی بخریم؟

بااین‌حال و با وجود تایید افراد مشهور، این د راو است که همه را وادار کرد درمورد این صندل‌ها تجدیدنظر کنند. جکسن می‌نویسد: «هنوز خیلی زود است که بگویم آیا قرار است پاهایم را دوباره گرفتار چسب زخم کنند یا نه؛ اما صادقانه بگویم، آن‌ها ممکن است ارزش تحمل تاول را داشته باشند.»

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=47424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.