• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

بالرین مشبک؛ رقیب صندل‌های تابستانی

  • کد خبر : 47318
  • 16 خرداد 1403 - 19:48
بالرین مشبک؛ رقیب صندل‌های تابستانی
بالرین‌ها در فصل‌های اخیر یکی از کفش‌های کلیدی بوده‌اند و سبک توری نسخه به‌روز شده منحصربه‌فرد و پیچیده آن را ارائه می‌کند.

بالرین مشبک؛ رقیب صندل‌های تابستانی

بالرین‌ها در فصل‌های اخیر یکی از کفش‌های کلیدی بوده‌اند و سبک توری نسخه به‌روز شده منحصربه‌فرد و پیچیده آن را ارائه می‌کند.

کفش‌های تخت مشبک که یکی از روندهای محبوب بهار ۲۰۲۴ بودند، برای کسانی که دوست دارند پایشان هوایی بخورد، اما در عین حال ترجیح می‌دهند چندان در معرض محیط خارجی نباشد، انتخاب خوبی‌اند.

البته این مدل کفش‌ها هم مثل بسیاری از اقلام مد منتقدانی دارد اما چهره‌های سرشناسی چون جنیفر لارنس، سوفیا ریچی و البته کارشناسان مد ووگ معتقدند که جذاب‌ترین کفش‌های حال حاضرند.

این مدل کفش‌های توری را در مجموعه‌ خانه‌مد‌های سطح بالایی چون علایا و بوتگا ونتا نیز می‌توان دید.

به گزارش ووگ، نشان تجاری کیت (Khaite) که در مجموعه بهار ۲۰۲۳ از بالرین توری کریستالی به نام «مارسی» (Marcy) رونمایی کرد، آن‌ها را با تکرار همان الگو، البته با طرح گلدوزی‌های بهاری، عرضه کرده است.

مارک راو (The Row) نیز به این مد فراگیر پیوست و نشان داد که این کفش‌ها با فرم جذبی که دارند، می‌توانند بسیار شیک و زیبا باشند.

علاوه بر خانه‌مدهای لوکس و مشهور، برخی مارک‌ها چون توتم (Toteme) این کفش‌ها را با سبک قلاب‌بافی محبوب تابستانی در آمیختند و به بازار عرضه کردند. نشان تجاری دی‌یر فرانس (Dear Frances) هم یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها را عرضه کرده است که مثل دستکش یا جوراب راحتی پا را در برمی‌گیرد و مدل محبوب چهره‌های مشهور اینستاگرام‌ شده‌ است.

جین فرانسیس، بنیان‌گذار دی‌یر فرانس، درباره علت محبوبیت این مدل کفش به نشریه هارپربازار می‌گوید: «در فصل‌های اخیر، بالرین‌ها (کفش‌های تخت اغلب نوک‌گرد) یکی از کفش‌های کلیدی بوده‌اند و سبک توری، نسخه به‌روزشده منحصربه‌فرد و پیچیده آن را ارائه می‌کند.»

مطالب خواندنی:  عکس | شخصیت‌های جدید دنیای مد و فشن | مدل‌هایی که به معنای واقعی غیر واقعی هستند!

به گفته فرانسیس، این کفش‌ها «لطیف و زنانه‌اند و در عین حال، مدرن و به‌روز به نظر می‌رسند، کمتر از کفش‌های تخت چرمی به چشم می‌آیند و با همه چیز از پیراهن گرفته تا شلوار جین به‌راحتی هماهنگ می‌شوند».

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=47318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.