• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

ابرثروتمندان چگونه خودروهایشان را با خود به سراسر جهان می‌برند؟

  • کد خبر : 47449
  • 26 خرداد 1403 - 13:34
ابرثروتمندان چگونه خودروهایشان را با خود به سراسر جهان می‌برند؟
حمل خودرو لوکس با هواپیما می‌تواند بین ۱۳ هزار دلار تا بیش از ۱۵ میلیون دلار تمام شود

ابرثروتمندان چگونه خودروهایشان را با خود به سراسر جهان می‌برند؟

حمل خودرو لوکس با هواپیما می‌تواند بین ۱۳ هزار دلار تا بیش از ۱۵ میلیون دلار تمام شود

برای ابرثروتمندانی که زندگی‌هایی افسانه‌ای دارند، جابه‌جا کردن خودروهای لوکس از جمله دغدغه‌هایی است که در ذهن و زندگی مردم عادی جایی ندارد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایندیپندت، به گزارش سی‌ان‌ان، افراد ثروتمند اغلب خودروهای لوکسشان را با استفاده از خدمات حمل‌ونقل تخصصی شرکت‌های هواپیمایی بزرگ (مخصوصا آن‌ها که در خاورمیانه مستقرند) به سراسر جهان حمل می‌کنند. در این فرایند، شبکه‌ای از متخصصان حمل‌ونقل خودرو با شرکت‌های هواپیمایی و دفتر خانوادگی افراد فوق ثروتمند هماهنگ می‌شوند تا این انتقال ساده‌تر انجام شود.

مالکان می‌توانند خودروهایشان را از طریق شرکت‌های هواپیمایی تجاری به مقصد مورد نظر بفرستند، یا یک هواپیمای باری برای این منظور اجاره کنند.

امیر ناران، ثروتمند زیمباوه‌ای هندی‌تبار، که در حوزه حمل‌ونقل هوایی فعال است، در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان توضیح می‌دهد که هزینه ارسال خودرو از دبی به لندن با شرکت هواپیمایی امارات حدود ۳۶ هزار دلار (۲۸ هزار پوند) است.

ین در حالی است که به گزارش سی‌‌ان‌ان، برخی ابرثروتمندان که محدودیت مالی چندانی ندارند، ترجیح می‌دهند برای جابه‌جا کردن وسایل نقلیه‌شان، از جمله خودرو، موتورسیکلت و دیگر اقلام لوکس، به جای هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی عمومی، یک هواپیمای باری اختصاصی اجاره کنند.

در مقصد هم برای اینکه کیلومترشمار عدد بالاتری را نشان ندهد، کامیون‌هایی سرپوشیده‌ آماده‌اند تا این وسایل نقلیه را به محل استقرار صاحبانشان برسانند.

دن هالورت که ۱۵ سال است در کار حمل‌و‌نقل خودرو است، به سی‌ان‌ان می‌گوید که با استفاده از خدمات شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌تر می‌توان با ۱۳ هزار دلار (۱۰ هزار پوند) یک خودرو را از دبی به لندن ارسال کرد.

مطالب خواندنی:  بازدید از خانه قزوینی‌ها: سفری در آثار دوران قاجار اصفهان

اغلب مشتریان دن هالورت اهل خاورمیانه‌ و جزو خانواده‌های سلطنتی‌اند. او می‌گوید که به‌تازگی یک مرسدس بنز را با هزینه ۲۵ هزار دلار و یک مدل سفارشی بوگاتی به نام کایرون هرمس را به قیمت ۱۵.۳ میلیون دلار برای یک شاهزاده قطری از اسپانیا به لس‌انجلس فرستاده است.

هالورت در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که جابه‌جایی خودروها اغلب از دبی به لندن و بالعکس اتفاق می‌افتد. این روندی است که شرکت‌های هواپیمایی نیز به آن توجه می‌کنند. واحد حمل‌ بار(کارگو) هواپیمایی اتحاد به خبرنگار سی‌ان‌ان می‌گوید که بیشترین تقاضا برای خدمات حمل‌ونقل خودرو در حال حاضر در بریتانیا است. به گفته این شرکت هوایی، بیش از نیمی از ۱۳۹ محموله خودرویی که این شرکت در سال ۲۰۲۳ جابه‌جا کرده است، از فرودگاه هیترو به مقصد ابوظبی و دبی منتقل شده‌اند، دسامبر شلوغ‌ترین ماه بوده و بیشترین مقاصد از مبدا امارات، فرانکفورت، زوریخ و شیکاگو بوده‌اند.

شرکت‌های هواپیمایی اتحاد برای این عملیات فقط با کارگزاران رسمی حمل‌ بار هوایی کار می‌کند، زیرا خودرو در سفرهای هوایی «کالای خطرناک» محسوب می‌شود و برای ترخیص آن از گمرک نیز به مدارک زیادی نیاز است.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=47449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.